Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy - informacje dodatkowe

 

Informujemy, że od 1 czerwca 2025 roku uległy zmianie zasady dotyczące przyznawania refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.

Prosimy o zapoznanie się z nowym regulaminem, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu z pracownikami Urzędu.

Obecnie Pracodawca będący płatnikiem VAT może wnioskować wyłącznie o kwotę netto (refundacja nie obejmuje podatku VAT). Pracodawca nie będący płatnikiem VAT może wnioskować o kwotę brutto, jeśli jednak do 5 lat stanie się płatnikiem VAT – równowartość podatku wynikająca z rozliczenia sfinansowanego w ramach wyposażenia stanowiska pracy będzie podlegała zwrotowi do Urzędu.

Maksymalna kwota, o którą może wnioskować Pracodawca to 35 000,00 zł.

Załączniki


Wydziały

NUMERY TELEFONÓW PUP W MIKOŁOWIE
www.mikolow.praca.gov.pl             epuap: /pupmikolow/SkrytkaESP 
e-doreczenia: AE:PL-38650-63417-FJBES-14
 
KOMÓRKA POKÓJ / NR WEW. NR TELEFONU
Dyrektor PUP
Sekretariat
316 32 325 03 70
576 246 868
Zastępca Dyrektora 208 32 325 03 85
576 248 222
DZIAŁ FINANSOWO KSIĘGOWY
Główny Księgowy PUP 319 32 325 03 91
Księgowość 311 32 325 03 75
312 32 325 03 79
315 32 325 03 78
DZIAŁ ŚWIADCZEŃ
Kierownik Działu 314 32 325 03 97
576 246 884
Ewidencja 104 32 325 03 73
576 247 582
Rejestracja 103 32 325 03 89
Informacja 100 32 224 10 92
32 224 11 39
DZIAŁ ORGANIZACJI
Kierownik działu 318 32 325 03 76
698 639 107
  313 32 325 03 95
Kancelaria / Archiwum 112 32 325 03 71
CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ
REFERAT PROJEKTÓW EUROPEJSKICH
Projekty 204 32 325 03 81
796 761 437

576 246 923
REFERAT OBSŁUGI KLIENTA
Kierownik Działu 110 32 224 45 15
880 149 616
Punkt informacji dla osób z niepełnosprawnością 108 730 903 551
Obsługa A-G Stanowisko 1 107 576 246 935
796 761 353
Obsługa H-Ł Stanowisko 2
Obsługa M-Sa Stanowisko 3 106 576 246 936
796 758 128
Obsługa Sb-Ż Stanowisko 4
Zespół ds. cudzoziemców
Oferty pracy
410 32 325 03 93
795 053 367
796 764 868
Doradcy zawodowi 411 576 246 924
412 796 760 621
REFERAT INSTRUMENTÓW I ROZWOJU ZAWODOWEGO
Dotacje i refundacje kosztów
wyposażenia, subsydia
205 32 325 03 82
796 757 339
Szkolenia 202 32 325 03 83
537 182 586
Organizacja staży /
prace społecznie użyteczne
207 32 325 03 80
608 074 105
Prace interwencyjne 203 32 325 03 84
576 246 953

Nabór z rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego

INFORMACJA O NABORZE Z REZERWY KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie ogłasza nabór wniosków Pracodawców o przyznanie środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego na sfinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego, o których mowa w art. 69a ust. 2 pkt 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zgodnie z priorytetami wskazanymi przez Ministra właściwego do spraw pracy.

Rezerwa tzw. Pula Rady Rynku Pracy:

10) Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób po 50 roku życia.

11) Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.

12) Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób z niskim wykształceniem.

13) Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w obszarach/branżach, które powiatowe urzędy pracy określą na podstawie wybranych przez siebie dokumentów strategicznych, analiz czy planów rozwoju jako istotne dla danego powiatu czy województwa.

 

Rezerwa KFS: 322 956,40 zł

 

Planowany termin naboru wniosków:

od 19.08.2025r. - wnioski przyjmowane od godz. 7:30

do 20.08.2025r. - wnioski przyjmowane do godz. 14:00

 

Miejsce składania wniosków:

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne

 

Elementy brane pod uwagę przy rozpatrywaniu wniosków:

a) zgodność dofinansowywanych działań z ustalonymi priorytetami wydatkowania KFS;

b) zgodność kompetencji nabywanych przez uczestników kształcenia ustawicznego z potrzebami lokalnego lub regionalnego rynku pracy;

c) koszty usługi kształcenia ustawicznego wskazanej do sfinansowania z KFS w porównaniu z kosztami podobnych usług dostępnych na rynku;

d) posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego finansowanej ze środków KFS certyfikatów jakości oferowanych usług kształcenia ustawicznego;

e) w przypadku kursów – posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego dokumentu, na podstawie którego prowadzi on pozaszkolne formy kształcenia ustawicznego;

f) plany dotyczące dalszego zatrudnienia osób, które będą objęte kształceniem ustawicznym finansowanym ze środków KFS;

g) możliwość sfinansowania ze środków KFS działań określonych we wniosku, z uwzględnieniem limitów, o których mowa w art. 109 ust. 2k i 2m ustawy;

h) korzystanie przez Pracodawcę ze wsparcia w ramach KFS w latach poprzednich;

i) uzasadnienie potrzeby odbycia kształcenia ustawicznego, przy uwzględnieniu obecnych i przyszłych potrzeb pracodawcy oraz obowiązujących priorytetów wydatkowania środków KFS;

j) uzasadnienie wyboru realizatora usługi kształcenia ustawicznego finansowanej ze środków KFS;

k) spełnianie warunków koniecznych do udzielenia pomocy de minimis.

Wzory dokumentów oraz Regulamin przyznawania Pracodawcy środków z rezerwy Krajowego Funduszu Szkoleniowego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie w 2025 roku udostępnione są na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy.

 

UWAGA!

Nie jest brana pod uwagę kolejność zgłoszeń.

Decyduje data i godzina wpływu wniosku do Urzędu, a nie nadania.

Wnioski złożone poza wskazanym terminem pozostaną bez rozpatrzenia.

W okresie trwania naboru nie ma możliwości konsultowania z pracownikami urzędu roboczych lub ostatecznych wersji składanych wniosków z uwagi na konkursowy tryb naboru.

Środki przyznawane są na dany rok budżetowy, a więc oznacza to, że działania muszą zostać rozpoczęte oraz środki muszą zostać wydatkowane w roku, w którym zostały przyznane.

Termin udzielenia odpowiedzi na wnioski pracodawców uzależniony jest od zainteresowania zgłoszonego w naborze. Urząd zastrzega sobie możliwość dokonania odpowiedzi na wniosek pracodawcy w terminie późniejszym niż 30 dni od dnia złożenia. Informacja o przedłużeniu terminu odpowiedzi na wniosek zostanie zamieszona na stronie internetowej urzędu:

https://mikolow.praca.gov.pl/ w zakładce Aktualności.

                                   

Załączniki


Lista rankingowa KFS

Lista rankingowa wniosków o dofinansowanie kosztów kształcenia z KFS z 28.05.2025r.

Załączniki


Informacja dot. rozpatrywania wniosków KFS

Informacja dotycząca rospatrywania wniosków złożonych w dniu 28.05.2025r. w ramach naboru z Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

 

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie informuje, że ocena wniosków o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców z Krajowego Funduszu Szkoleniowego zostaje przedłużona do dnia 28.07.2025r.

Jednocześnie informujemy, że w związku z rezygnacją Pracodawców ze środków o dofinansowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, iż pula dostępnych środków w ramach naboru wniosków KFS z dnia 28.05.2025r. została zwiększona.

 

Limit KFS wynosi: 200 071,94 zł.

 

Podstawa: § 9 ust 7 Regulaminy przyznawania praccodawcy środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołwoie w 2025 r.


Stopa bezrobocia

  I.2025r. II.2025r. III.2025r. IV.2025r. V.2025r. VI.2025r. VII.2025r. VIII.2025r. IX.2025r. X.2025r. XI.2025r. XII.2025r.
Powiat Mikołowski 3,2 3,2 3,2 3,1 3,0 2,9            
Woj. Śląskie 3,9 3,9 3,9 3,8 3,7 3,8            
KRAJ 5,4 5,4 5,3 5,2 5,0 5,2            

 

 

Źródło: Urząd Statystyczny Bydgoszcz

 

Załączniki


AKTUALNE NUMERY TELEFONÓW

W celu usprawnienia obsługi, zachęcamy do kontaktów telefonicznych (komórkowych).
 
REFERAT OBSŁUGI KLIENTA
 
obsługa osób bezrobotnych, poszukujących pracy, biernych i nieaktywnych zawodowo (wg pierwszych liter nazwiska):
  • 576 246 935 (A - G), stanowisko 1 (parter, pokój 107)
  • 796 761 353 (H - Ł), stanowisko 2 (parter, pokój 107)
  • 576 246 936 (M - Sa), stanowisko 3 (parter, pokój 106)
  • 796 758 128 (Sb - Ż), stanowisko 4 (parter, pokój 106)
  • 730 903 551 Punkt informacji dla osób z niepełnosprawnością (parter, pokój 108)
obsługa pracodawców (III piętro, pokój 410):
  • ​​​​​​795 053 367 zespół ds cudzoziemców
  • 796 764 868 oferty pracy
doradcy zawodowi (III piętro):
  • ​​​576 246 924 (pokój 411)
  • 796 760 621 (pokój 412)
kierownik referatu (parter, pokój 110):
  • 880 149 616
Do usłyszenia!

WAKACYJNY KIERMASZ OFERT PRACY

Już jutro zapraszamy na kolejne spotkanie z przedstawicielami OHP.
  • 11.07.2025r. w godz. 9:30 - 12:30
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, ​​​​​​​Łaziska Górne, ul. Chopina 8 (sala 111, parter)

Nowa ustawa o zatrudnianiu cudzoziemców


Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia


Informacje o urzędzie

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie jest jednostka organizacyjną Powiatu, powołaną do wykonywania zadań publicznych samorządu powiatowego wynikających z:

  • Ustawy z dnia 21.02.2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia  /Dz.U. 2025 poz.620 z późn.zm./;
  • Ustawy z dnia 21.02.2025r. o warunkach dopuszczalności powierzenia pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej /Dz.U. 2025 poz.621/;
  • Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych /t.j. Dz.U. 2024 poz.44 z późn.zm./;
  • Ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym /Dz.U. 2024 poz.107/;
  • Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych /t.j. Dz.U. 2024 poz.1530 z późn.zm./;
  • Innych obowiązujących aktów prawnych.

 

Zasięg terytorialny Powiatowego Urzędu Pracy w Mikołowie

  •  miasto/gmina Mikołów
  •  miasto/gmina Łaziska Górne
  •  gmina Ornontowice
  •  gmina Orzesze
  •  gmina Wyry

Załączniki


Informacja dotycząca terminu rozpatrywania wniosków złożonych w dniu 28.05.2025r. w ramach naboru z Krajowego Funduszu Szkoleniowego

 

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie informuje, że ocena wniosków o dofinasowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców z Krajowego Funduszu Szkoleniowego zostaje przedłużona do dnia 25.07.2025r.  Jednocześnie informujemy, że ze względu na konieczność uzupełnienia przez pracodawców wniosków o dofinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców z Krajowego Funduszu Szkoleniowego ww. termin może ulec wydłużeniu.

Podstawa: § 9 ust. 7 Regulaminu przyznawania pracodawcy środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie w 2025 r.


WAKACYJNY KIERMASZ OFERT PRACY

Już jutro (27.06.2025 r.) w godzinach od 9:30 do 12:30 zapraszamy na WAKACYJNY KIERMASZ OFERT PRACY!

 

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie

43-190 łaziska Górne, ul. Chopina 8

parter, sala 111

 


Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urzęd. UE z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), dalej jako „RODO”, Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych przy ul. Chopina 8 informuje, iż:

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych przy ul. Chopina 8, dalej zwanym jako „ADO”. Administrującym danymi osobowymi w imieniu PUP w Mikołowie jest Dyrektor PUP w Mikołowie, tel. kontaktowy: 32/325-03-70, e-mail: sekretariat@pup-mikolow.pl.

2.    Dane kontaktowe inspektora ochrony danych e-mail: iod@pup-mikolow.pl.

3.    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e, art. 9 ust. 2 lit. b w celu realizacji zapisów:

a)    Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z aktami wykonawczymi do ustawy,

4.    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z powyższych przepisów prawnajest wymogiem ustawowym, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody.

5.    Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w oparciu o Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt obowiązujący w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie.

6.    Przysługuje Pani/Panu prawo:

a)    dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania,

b)    a w przypadku danych na których podanie wyraził/a Pan/Pani zgodę przysługuje również Pani/Panu prawo ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,

7.    Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Ewentualnymi odbiorcami Pani/Pana danych będą wyłącznie instytucje upoważnione z mocy prawa oraz podmioty, z którymi Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie ma podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

8.    Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO.

9.    Administrator danych nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowychgdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.


Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie mieści się w budynku wyposażanym w podjazd, który ułatwia wejście do budynku osobom poruszającym się na wózku bądź też osobom z małymi dziećmi.
Bezpośrednio przy wejściu wyposażonym w podjazd  znajduje się ogólnodostępne miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami narządu ruchu.
Na parterze budynku znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób  z niepełnosprawnościami.
Osoba obsługująca punkt informacyjny pomaga osobom ze szczególnymi potrzebami w orientacji w przestrzeni budynku oraz w komunikowaniu się z pracownikami Urzędu.
Ponadto w obsłudze osób ze szczególnymi potrzebami wprowadzono do użytku pętlę indukcyjną oraz usługę tłumacza polskiego języka migowego on-line.

W sprawach dotyczących dostępności można kontaktować się elektronicznie na adres e-mail: kancelaria@pup-mikolow.pl, a także dzwoniąc na numer telefonu 32 325 03 71.

Poniżej szczegółowe informacje na temat:

Obsługa osób głuchych i słabosłyszących
Zapewnienie dostępności architektonicznej i nformacyjno – komunikacyjnej
Zapewnienie dostępności cyfrowej
Deklaracja dostępności
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego (stan w dniu 01.01.2021 r.)
 


Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urzęd. UE z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), dalej jako „RODO”, Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych przy ul. Chopina 8 informuje, iż:

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych przy ul. Chopina 8, dalej zwanym jako „ADO”. Administrującym danymi osobowymi w imieniu PUP w Mikołowie jest Dyrektor PUP w Mikołowie, tel. kontaktowy: 32/325-03-70, e-mail: sekretariat@pup-mikolow.pl.

2.    Dane kontaktowe inspektora ochrony danych e-mail: iod@pup-mikolow.pl.

3.    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e, art. 9 ust. 2 lit. b w celu realizacji zapisów:

a)    Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z aktami wykonawczymi do ustawy,

4.    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z powyższych przepisów prawnajest wymogiem ustawowym, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody.

5.    Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w oparciu o Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt obowiązujący w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie.

6.    Przysługuje Pani/Panu prawo:

a)    dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania,

b)    a w przypadku danych na których podanie wyraził/a Pan/Pani zgodę przysługuje również Pani/Panu prawo ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,

7.    Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Ewentualnymi odbiorcami Pani/Pana danych będą wyłącznie instytucje upoważnione z mocy prawa oraz podmioty, z którymi Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie ma podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

8.    Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO.

9.    Administrator danych nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Przysługuje  Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

​​​​​

Powiatowa Rada Rynku Pracy przy Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie

Na podstawie art. 23 ust. 3- 4 i 6 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 roku w sprawie rad rynku pracy.
 
 
W skład Powiatowej Rady Rynku Pracy powołani zostali:
Mirosław Duży – Starosta Mikołowski
Aneta Esnekier – Zastępca Burmistrza Mikołowa
Ewa Placha – Sekretarz Gminy Wyry
Elżbieta Piecha– Sekretarz Miasta Łaziska Górne
Janusz Ludwig – Rada OPZZ Województwa Śląskiego
Czesław Rakowski– Forum Związków Zawodowych Zarząd Województwa Śląskiego
Katarzyna Grabowska – NSZZ Solidarność Regionu Śląsko-Dąbrowskiego
Henryk Barzycki– Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców
Jan Gizdoń– Śląska Izba Rolnicza
Jan Pińkowski- Wojewódzki Związek Rolników, Kółek i Organizacji Rolniczych
 

Przewodniczącym Rady wybrany został Starosta Mikołowski Mirosław Duży.
Wiceprzewodniczącą Rady wybrana została Pani Elżbieta Piecha.
 
Powiatowa Rada Rynku Pracy jest organem opiniodawczo-doradczym Starosty w sprawach polityki rynku pracy.
 
Do zakresu jej działania należy m.in. inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do pełnego i produktywnego zatrudnienia w powiecie, ocena racjonalności gospodarki środkami Funduszu Pracy, opiniowanie programów specjalnych, celowość realizacji Programu Aktywizacja i Integracja, o którym mowa w art. 62a ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
 

 

Posiedzenia Powiatowej Rady Rynku Pracy:

- 19.01.2023 r.

- 04.04.2023 r.

- 22.08.2023 r.

- 13.12.2023 r.

- 21.02.2024 r.

- 19.06.2024 r.

- 18.09.2024 r.

- 04.12.2024 r.

- 12.02.2025 r.

- 17.06.2025 r.


W dniu 20.06.2025 PUP będzie nieczynny.

W najbliższy piątek, 20.06.2025 r. Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych będzie nieczynny.
Za utrudnienia przepraszamy.

Dyżur Ekspercki PIP

Okręgowa Inspekcja Pracy w Katowicach zaprasza pracodawców z województwa śląskiego do skorzystania z dyżuru eksperckiego dotyczącego legalności zatrudniania cudzoziemców.
  • 20.06.2025 w godzinach 10.00-13.00
  • 502-874-347


banner