Ważna informacja dla jednostek publicznych!

Z dniem 1 czerwca 2025 r. wchodzi w życie Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, wprowadzająca nowe zasady zgłaszania przez pracodawców ofert pracy do urzędów pracy i ich upowszechniania w bazie ofert pracy o nazwie ePraca (aktualnie Centralna Baza Ofert Pracy).
 
W art. 83 ust. 2 pkt. 1 tej ustawy określono, że oferty pracy do ePracy OBOWIĄZKOWO zgłaszają podmioty, o których mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902) tj.:
  • organy władzy publicznej;
  • organy samorządów gospodarczych i zawodowych;
  • podmioty reprezentujące zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa;
  • podmioty reprezentujące państwowe osoby prawne albo osoby prawne samorządu terytorialnego oraz podmioty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne albo jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego;
  • podmioty reprezentujące inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów.
W celu zgłoszenia oferty, należy założyć konto na portalu praca.gov.pl. Po założeniu konta i zalogowaniu się do systemu, należy zarejestrować konto organizacji.
Po szczegółowe informacje zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszymi specjalistami:
32 325 03 93
795 053 367
796 764 86