Zapewnienie dostępności cyfrowej
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848), każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej albo o jego udostępnienie za pomocą alternatywnego sposobu dostępu.
Żądanie powinno zawierać: - dane kontaktowe osoby występującej z żądaniem;
- wskazanie strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej podmiotu publicznego, które mają być dostępne cyfrowo;
- wskazanie sposobu kontaktu z osobą występującą z żądaniem;
- wskazanie alternatywnego sposobu dostępu, jeśli dotyczy;
Wnioski o zapewnienia dostępności cyfrowej można składać: - drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie
- ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne
- Drogą elektroniczną na adres: kancelaria@pup-mikolow.pl
- osobiście w siedzibie Urzędu, w godzinach urzędowania.
-
Załączniki
-
WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ
WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ.doc
39 KB