Опубліковувач

Zapewnienie dostępności cyfrowej

Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848), każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej albo o jego udostępnienie za pomocą alternatywnego sposobu dostępu.
Żądanie powinno zawierać:
  1. dane kontaktowe osoby występującej z żądaniem;
  2. wskazanie strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej podmiotu publicznego, które mają być dostępne cyfrowo;
  3. wskazanie sposobu kontaktu z osobą występującą z żądaniem;
  4. wskazanie alternatywnego sposobu dostępu, jeśli dotyczy;
Wnioski o zapewnienia dostępności cyfrowej można składać:
  • drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie
  •  ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne
  • Drogą elektroniczną na adres: kancelaria@pup-mikolow.pl
  • osobiście w siedzibie Urzędu, w godzinach urzędowania.

Załączniki

WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ
WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ.doc 39 KB