Опубліковувач

Zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno - komunikacyjnej

Zgodnie z art. 29 i 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować podmiot publiczny o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej, tego podmiotu.
Osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej, zwanym dalej "wnioskiem o zapewnienie dostępności".
Wniosek o zapewnienie dostępności jest wnoszony do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związane żądanie zapewnienia dostępności zawarte we wniosku.
Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:
  1. dane kontaktowe wnioskodawcy,
  2. wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym,
  3. wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą,
  4. wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.
Wnioski o zapewnienia dostępności można składać:
  • drogą pocztową na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie
  •  ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne
  • Drogą elektroniczną na adres: kancelaria@pup-mikolow.pl
  • osobiście w siedzibie Urzędu, w godzinach urzędowania.

Załączniki

WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI
WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI.doc 42 KB