Asset Publisher

Aktywizacja osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie (I)




Powiat mikołowski / Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie realizuje projekt pn. „Aktywizacja osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie (I)", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach FESL 2021 - 2027.

Cel projektu:
Zwiększenie możliwości zatrudnienia osób zarejestrowanych jako bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie.

Rezultaty projektu:
Przewidziano 183 uczestników projektu z czego:
- 114 uczestników podejmie zatrudnienie łącznie z prowadzącymi działalność na własny rachunek, po opuszczeniu programu.
- 10 uczestników uzyska kwalifikacje po opuszczeniu programu
- 22 uczestników podejmie kształcenie lub szkolenie po opuszczeniu programu.

 
Okres realizacji:
01.05.2023 - 31.12.2024

Grupa odbiorców projektu:
Osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie jako osoby bezrobotne, zwłaszcza:
a) osoby młode (osoby w wieku 18-29 lat), w tym w szczególności:
• osoby z grupy NEET,
• osoby samotnie wychowujące dzieci,
• osoby opuszczające pieczę zastępczą,
• osoby pochodzenia migranckiego.
b) znajdujące się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy, tj.:
• kobiety,
• osoby wieku 55 lat i więcej,
• osoby z niepełnosprawnościami,
• osoby długotrwale bezrobotne,
• osoby o niskich kwalifikacjach.

Formy wsparcia realizowane w ramach projektu:
  • szkolenia
  • bony szkoleniowe
  • staże
  • środki na podjęcie działalności gospodarczej,
  • refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy.
  • prace interwencyjne
Ponadto w projekcie przewidziano usługi pośrednictwa pracy lub poradnictwa zawodowego.
 
Całkowita wartość projektu: 3 273 934,93 zł, w tym dofinansowanie UE: 2 782 844,69 zł.  

hasztagi: #FunduszeUE lub #FunduszeEuropejskie.
 

Informacje o publikacji dokumentu

Aktualności

Stopa bezrobocia

  I.2024r. II.2024r. III.2024r. IV.2024r. V.2024r. VI.2024r. VII.2024r. VIII.2024r. IX.2024r. X.2024r. XI.2024r. XII.2024r.
Powiat Mikołowski 2,9 2,8 3,0 2,8 2,7 2,7 2,7 2,9 2,9 2,9 3,0 3,0
Woj. Śląskie 3,8 3,9 3,8 3,7 3,6 3,6 3,6 3,6 3,6 3,5 3,5 3,6
KRAJ 5,4 5,4 5,3 5,1 5,0 4,9 5,0 5,0 5,0 4,9 5,0 5.1


Źródło: Urząd Statystyczny Bydgoszcz

 

Załączniki

stopa bezrobocia w latach 2000-2023
stopa bezrobocia w latach 2000-2023.xlsx 20 KB

Nabór w KPPSP Mikołów

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie ogłosił postępowanie kwalifikacyjne w stosunku do kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby przygotowawczej na stanowisko stażysta - docelowo starszy ratownik kierowca w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie.
Szczegółowe informacje oraz dokumenty do pobrania na stronie:

Dofinansowanie wynagrodzenia za zatrudnienie bezrobotnego w wieku 50+

Załączniki

Wniosek w sprawie dofinansowania wynagrodzenia osoby powyżej 50 roku życia wersja 2025r.
Wniosek w sprawie dofinansowania wynagrodzenia osoby powyżej 50 roku życia wersja 2025r..pdf 520 KB
Wniosek w sprawie dofinansowania wynagrodzenia osoby powyżej 50 roku życia wersja 2025r.
Wniosek w sprawie dofinansowania wynagrodzenia osoby powyżej 50 roku życia wersja 2025r..doc 154 KB
(3)2. formularz ubiegającego sie o pomoc de minimis
(3)2. formularz ubiegającego sie o pomoc de minimis.xlsx 56 KB
wniosek o wypłatę dofinansowania
wniosek o wypłatę dofinansowania.doc 42 KB
wniosek o wypłatę dofinasowania
wniosek o wypłatę dofinasowania.pdf 126 KB

Zwrot kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej - informacje dodatkowe


Wydziały

 

NUMERY TELEFONÓW PUP W MIKOŁOWIE
www.mikolow.praca.gov.pl             epuap: /pupmikolow/SkrytkaESP
KOMÓRKA POKÓJ / NR WEW. NR TELEFONU
Dyrektor PUP
Sekretariat
316 32/ 325 03 70
Zastępca Dyrektora 208 32/ 325 03 85
576 248 222
DZIAŁ FINANSOWO KSIĘGOWY
Główny Księgowy PUP 319 32/ 325 03 91
Księgowość 311 32/ 325 03 75
312 32/ 325 03 79
315 32/ 325 03 78
DZIAŁ ŚWIADCZEŃ
Kierownik Działu 314 32/ 325 03 97
576 246 884
Ewidencja 104 32/ 325 03 73
576 247 582
Rejestracja 103 32/ 325 03 89
Informacja 100 32/ 224 10 92
32/ 224 11 39
DZIAŁ ORGANIZACJI
Kierownik działu 318 32/ 325 03 76
698 639 107
Kancelaria / Archiwum 112 32/ 325 03 71
CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ
REFERAT PROJEKTÓW EUROPEJSKICH
Projekty 204 32/ 325 03 81
796 761 437

576 246 923
REFERAT OBSŁUGI KLIENTA
Kierownik Działu 110 32/ 224 45 15
Punkt informacji dla osób z niepełnosprawnością 108 32/ 325 03 72
730 903 551
Obsługa A-G Stanowisko 1 107 32/ 325 03 98
576 246 935
796 761 353
Obsługa H-Ł Stanowisko 2
Obsługa M-Sa Stanowisko 3 106 32/  325 03 74
576 246 936
796 758 128
Obsługa Sb-Ż Stanowisko 4
Zespół ds. cudzoziemców
Oferty pracy
410 32/ 325 03 93
795 053 367
796 764 868
Doradcy zawodowi 411 576 246 924
412 32/ 325 03 94
796 760 621
REFERAT INSTRUMENTÓW I ROZWOJU ZAWODOWEGO
Dotacje i refundacje kosztów
wyposażenia, subsydia
205 32/ 325 03 82
796 757 339
Szkolenia 202 32/ 325 03 83
537 182 586
Organizacja staży /
prace społecznie użyteczne
207 32/ 325 03 80
608 074 105
Prace interwencyjne 203 32/ 325 03 84
576 246 953

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display