Po zgłoszeniu oferty pracy zostaje ona zarejestrowana w naszym systemie i jest publikowana na stronie internetowej w Centralnej Bazie Ofert Pracy oraz w siedzibie urzędu.
W przypadku ofert otwartych, wszystkie osoby zainteresowane (nie tylko te zarejestrowane w PUP) mają możliwość bezpośredniego kontaktu z pracodawcą w sposób przez niego ustalony. Natomiast w przypadku zgłoszonych ofert pracy, które nie zawierają danych pracodawcy (oferty zamknięte), informacja o pracodawcy udostępniana jest osobom bezrobotnym i poszukującym pracy zarejestrowanym w urzędzie pracy, spełniającym wymagania wskazane w ofercie.
Pracodawca nie ponosi żadnych kosztów związanych z zarejestrowaniem oferty.
Najdogodniejsze formy złożenia oferty pracy:
- bezpośrednio w siedzibie Urzędu Pracy: pok. 412
- pocztą elektroniczną: należy pobrać i uzupełnić formularz, a następnie przesłać do urzędu na adres e -mail: kami@praca.gov.pl
- za pośrednictwem Internetu
- listownie: wysyłając wypełnione zgłoszenie krajowej oferty pracy na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne.
Ponadto istnieje możliwość zorganizowania w siedzibie urzędu GIEŁDY PRACY, podczas której Pracodawca osobiście przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne z osobami bezrobotnymi.
Zapraszamy do współpracy!