Zadania zawodowe:
|
- planowanie, wdrażanie i monitorowanie strategii firmy w zakresie mediów społecznościowych, w celu poprawienia obecności firmy w internecie i zwiększenia świadomości marki;
- zarządzanie, konfigurowanie i optymalizowanie kont w mediach społecznościowych;
- śledzenie na bieżąco najlepszych praktyk i technologii mediów społecznościowych;
- zarządzanie, nadzorowanie, optymalizowanie i moderowanie treści w mediach społecznościowych;
- komunikowanie się poprzez media społecznościowe z klientami czy potencjalnymi klientami;
- wchodzenie w interakcje z użytkownikami mediów społecznościowych i publikowanie cennych treści, np. artykuły, filmy, teksty i obrazy;
- prowadzenie kampanii, m.in. w zakresie promowania marki w social media (np. facebook i instagram);
- analizowanie wyników każdej kampanii w mediach społeczności oraz wprowadzenie poprawek i ulepszeń w przyszłości;
- współpracowanie z autorami tekstów, z działem marketingu, sprzedaży i rozwoju produktu;
- przestrzeganie zasad ergonomii, etyki zawodowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy.
|