Zadania zawodowe:
|
- współpraca z producentami, dystrybutorami, dostawcami zaangażowanymi w łańcuch dostaw związany z danym produktem lub usługą;
- ocenianie i rozwijanie nowych możliwości marketingowych dla produktu, usługi, marki lub całej firmy;
- budowanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów, opracowywanie strategii marketingowej lub inwestycyjnej związanej z danym produktem, usługą lub marką;
- monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu, usługi lub marki;
- organizowanie i bieżące zarządzanie podległym działem rozwoju biznesu, w tym: zatrudnianie, zwalnianie, określanie zakresów obowiązków, motywowanie i ocenianie jego pracowników, planowanie budżetu i kontrolowanie procesów decyzyjnych;
- współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z działem produkcji, marketingu i sprzedaży;
- współpraca z pozostałymi członkami wyższej kadry kierowniczej w zakresie wdrażania projektów rozwojowych;
- wspieranie i wdrażanie inicjatyw e-commerce i nadzorowanie wdrażania strategii typu CRM (client relationship management - zarządzanie relacjami z klientem);
- bezpośrednie zarządzanie projektami z zakresu rozwoju biznesu oraz motywowanie członków zespołu projektowego;
- branie udziału lub prowadzenie konferencji branżowych, reprezentowanie firmy na targach itp.;
- zapewnianie szkolenia i nadzorowanie rozwoju podległych pracowników;
- doskonalenie własnych kompetencji;
- przygotowywanie raportów dla zarządu;
- uczestniczenie w opracowaniu budżetu organizacji w części dotyczącej wdrożeń i rozwoju nowych technologii, produktów, usług i rozwiązań organizacyjnych;
- zapewnianie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
|